DOLAR
46,4793
EURO
52,9266
ALTIN
6.181,43
BIST
14.539,61
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Açık
28°C
İstanbul
28°C
Açık
Çarşamba Açık
28°C
Perşembe Açık
29°C
Cuma Açık
30°C
Cumartesi Parçalı Bulutlu
30°C

BEYKOZ BELEDİYESİ 35 ADET TOGG OTOMOBİL SATIN ALDI

BEYKOZ BELEDİYESİ 35 ADET TOGG OTOMOBİL SATIN ALDI
22.06.2026 18:07 | Son Güncellenme: 23.06.2026 08:08
A+
A-

www.medyabeykoz.com | 22 Haziran 2026

Beykoz Belediyesi, araç filosuna 35 adet elektrikli TOGG model araç dâhil etti. Çavuşbaşı Belediye Garajı’nda düzenlenen teslim programıyla hizmete alınan elektrikli araçların, belediyenin kendi öz malı olduğu ve kiralama yerine satın alma yöntemiyle temin edildiği belirtildi.

Yıllık 46 Milyon Liralık Kaynak Belediye Bütçesinde Kalacak

Yapılan harcamalara yönelik paylaşılan verilere göre, mülkiyeti belediyeye ait olan yeni elektrikli araçlar sayesinde yıllık yaklaşık 42 milyon liralık kiralama maliyetinin önüne geçilmesi hedefleniyor. Ayrıca araçların elektrikli olması sebebiyle yakıt giderlerinden de yıllık 4 milyon lira tasarruf sağlanması öngörülüyor. Böylece belediye bütçesinde yıllık toplam 46 milyon liralık bir kaynağın korunması planlanıyor.

“Kiralık Değil, Belediyemizin Öz Malı”

Araç teslim programında konuya ilişkin açıklamalarda bulunan Beykoz Belediye Başkan Vekili Özlem Vural Gürzel, şu ifadeleri kullandı:

“Beykoz Belediyesi olarak 35 adet elektrikli TOGG aracını hizmet filomuza dâhil ettik. Üstelik bu araçlar artık kiralık değil, belediyemizin kendi öz malı. Bu yatırımla birlikte her yıl yaklaşık 42 milyon liralık araç kiralama maliyetinden ve 4 milyon liralık yakıt giderinden tasarruf sağlayacağız. Beykoz’un kaynakları yine Beykoz’un içinde, komşularımızın hizmetinde kalacak.”

Karbon Salınımının Azaltılması Hedefleniyor

Belediye yetkilileri, filoya katılan elektrikli araçların ekonomik avantajlarının yanı sıra çevresel faydalarına da dikkat çekti. Araçların hizmete girmesiyle birlikte ilçedeki belediye faaliyetlerinden kaynaklanan karbon salınımının azaltılması ve daha temiz bir çevreye katkı sunulması amaçlanıyor.

MEDYABEYKOZ HABER MERKEZİ

#beykoz #beykozhaberleri #beykozhaber #istanbulhaber

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.